Sarah's

Yotjabba!

Kadaver!

Kategori: Allmänt

Dagens dilemma.

Det luktar kadaver i mitt kylskåp.
Jag vill inte att det ska lukta kadaver i mitt kylskåp.

Hur åtgärdar jag nu detta?
  1. Slänger rubb och stubb och blir tvungen att inhadla nytt käk för stora summor stålar som jag får tillfället inte har lust att lägga ut?
  2. Sniffar mig fram till var den ovälkomna odören kommer ifrån och riskera att spy alternativt bli leprasjuk eller dra på mig någon annan obehaglig och eventuellt svårbotad sjukdom?

Ja, det blir en tuff nöt att knäcka.

Sover nog på saken (förhoppningsvis har då kadavret frått ben och sprungit därifrån av sig själv och tjoff, bom så är livet frid och fröjd igen).

Bjuckar på några bilder från den atletiska promenad jag och Nilski tog tidigare ikväll.





Kommentera inlägget här: