Sarah's

Yotjabba!

FRÅGESPORT MED FINA PRISER!!!

Kategori: Allmänt

Hejhejhejhejhej!
Idag ska vi ha lite frågesport.
5 frågor är det som gäller.
Givetvis är massa spännande priser inräknade.
1:a pris - En puss i påsk om det regnar i pingst.
2:a pris - Slatten på min bounty (om den inte tar slut)
3:e pris - Ett presentkort på 500 kr (jag vill helst ha ett sånt man kan använda vart som helst)(Check, eller 500 direkt på mitt konto går oxå bra)
SÅ.
Fråga 1.
Vem har Petra turen att sitta till höger om dagarna i ända?
Fråga 2.
Vem är så kul och rolig att han/hon blev direktkvalifiserad i "rolighets kommiten"?
Fråga 3. (denna fråga ställs på engelska)
Who's the queen of all Schlaaaaags?
Ledtrådar:
Ledtråd 1
Ledtråd 2
Ledtråd 3

KOMMENTARER:

  • Petra säger:
    2012-03-07 | 16:42:39

    SARAH!!!!!

  • Anonym säger:
    2012-03-07 | 17:17:03

    Åh så svårt :P Och även om jag inte vinner så vill jag iaf ha en puss dock då inte påsk för jag är inte hemma :P



    Svaret är: SARAH..



    Puss på dig min alldeless egna BW <3<3

  • David säger:
    2012-03-07 | 18:47:33

    Haha! Schnygga bilder Sarah :D

Kommentera inlägget här: