Sarah's

Yotjabba!

Trettondagsafton!

Kategori: Allmänt

Jobbar, jobbar och jobbar. Ellääääär....? Idag har jag fått, låt mig räkna...... NOLL samtal sen klockan åtta. Det är väl för att det är röd dag i fosterlandet. Här är det dock inte det, så att stryka jobbet ur fredagens agenda var bara att fetglömma.

Massa spännande saker på gång.
Ska åka med Petra-Tulpetra och kika på http://www.daft.ie/searchrental.daft?id=1135846, denna lägenhet.
Uhlala, nån som blir avis på guldväggen? Fattajavällan!

Ikväll ska jag åka och bowla (Läs: krossa motståndet). Ytterst angenämt för jag lov att säga.

Sist men inte minst så är det inte länge kvar tills jag semestrar i Sverige. Jag längtar så jag sprängs. Jäklar i mamma vad jag ska leva loppan. Har så många jag vill träffa och leka med. Men ska försöka vara lika efektiv som en Billys bokhylla.
Blir bra dääää!

Nu ska jag fortsätta facebooka, ingen tid för sånt här trams.
Heippa!

Kommentera inlägget här: