Sarah's

Yotjabba!

15 saker som kanske inte alla visste...

Kategori: Allmänt

... jag har hickfobi och tycker hicka är vidrigt.

... jag har vart beroende av inlagd sparris.

... jag tyckte lika synd om mig själv som de stackarna som dog i WTC den 11/9-01, fyller ju som de flesta vet år den dagen och jag blev TOTALT bortglömd och hyschad. Förnedrande.

... jag utgår alltid från att jag är smartare än nytt folk jag träffar till att jag blivit motbevisad (ödmjukhet vare ja...)

... jag har mer än lite ledsnat på yatzy.

... trots min gaddhållare jag hade mellan 8 och 9 har jag fortfarande en sne tand som jag avskyr till döds. Skulle lätt kunna tänka mig skaffa tandställning igen pga den.

... jag tycker Adam Alsing är en riktig silverräv!

... jag fick höra att jag såg ut som Nichole Richie när hon var tjock, och tog det som en komplimang.

... jag är så sjukt fascinerad av ord i svenska språket, och funderat mer än ett par gånger hur jag ska kunna utveckla denna fascination.

... jag vill döda Jens Lekman.

... jag drog ut min sista mjölktand när jag gick i åttan.

... jag tycker händer är äckligare än fötter.

... jag älskar barn och är en riktig lektant, men lutar mer och mer åt att aldrig skaffa några egna.

... på 15 punkter jag har skrivit ordet "jag" 23 gånger.

GOTTA LOVE TO BE KIKKIBRITT

KOMMENTARER:

  • Ramona säger:
    2012-02-05 | 20:55:20

    Tänkte bara skicka en PUSS och jag saknar dig här hemma ska du veta;) <3

Kommentera inlägget här: